Viszlát 2020!

2020. Mit adtál nekünk... Egy évvel ezelőtt még nem tudtuk, hogy drága kicsi Alíz kislányunk vajon meg fog-e születni. Január 13. A nap, mikor kiderült, hogy a pocakomban küzdő kislány meg fog születni. Azon a héten töltöttem a terhesség 24. hetét. Sok sok konzultáció, majd végül eljött az idő, hogy kiderüljön mikor is születik a csepp kisasszony. Pontosan egy héttel a program császár előtt még voltam egy ultrahang vizsgálaton, amin kiderült, hogy nem az a betegsége van, amit a 20. hét környékén megállapítottak, hanem rekeszsérv. A gyomra a szíve mellett volt az UH-n. Egy héttel a szülés előtt elég nagy arcul csapás volt, de nem volt mit tenni, készültünk tovább. Április 20-án a berendezett babaszoba küszöbén állva csak az járt a fejemben, hogy vajon Alíz alszik-e valaha a kiságyában, az általam készített babafészekben, játszik-e valaha a játékaival és így tovább és így tovább. Nyomasztó érzés volt, nem tudni, hogy vajon hazahozhatjuk-e valaha őt. Még aznap elutazunk Szegedre, hogy másnap kora reggel időben ott legyek a női klinikán. Április 21. 10:30. Telegdi Alíz. Súly:3700gramm hossz: 52cm. Április 22. Alíz életmentő műtéten esett át, ami  4,5 órán át tartott. Április 23. Elengedtek a női klinikáról, de anyaszállóra nem költözhettem be, ezután a nap után csak április 28-an láthattam újra a kislányom. F*ck Covid! Április 28. Részemről is kezdetét vette a PICi kalandunk. Egy hét után újra hozzaérhettem a kislányomhoz. Május 3. Életem első anyák napja, de a kislányomat még nem foghattam meg. Május 8. Sikeres extubálás. Május 11. Először tarthattam a karomban. Május 13. Első alkalommal megpróbálhattam a szoptatást. Május 27. 5 hét egy nap után hazaengedték a kisasszonyt. Aggodalmas hetek, kontroll vizsgálatok. Ahogy a drága pici szerelmem egyre fejlődött úgy csökkent az állandó aggódás is. Az extrém szuper paramamiből, aki naponta többször hallgatta a gyermeke mellkasát és a hasát kórosat keresve, már csak heti egy két alkalommal teszem. Szóval már csak paramami vagyok. Nyár végén elkezdtünk gyógytornára járni. Újabb kontroll vizsgálatok. Alízzal elkezdtük a hozzátáplálást. Alíz fél éves lett. Alízka forog, gurulva közlekedik. Alíz mosipopó lett. Újabb kontroll. Alíz első karácsonya. December 30. Megteszi első métereit kúszva. És az első szilveszter, amit sikeresen végig aludt. 
A nehéz kezdettől eltekintve, nála jobb gyermeket nem is kívánhattunk volna. Kb. két hónapos kora óta végig alussza az éjszakákat, kivéve ha fejlődési ugrás van, jó evő, szuper alvó (altatni sem kell), boldog, kiegyensúlyozott csoda baba. Nulla fogacska, de annál büszkébb tulajdonosa. Van egy szuper napirendünk 3-4 hónapos kora óta, amit mindig az ő igényeihez igazítok. Szerencsére eddig szuperül működik. Már 9285gramm, és már lassan csak 80-as ruhákat hord.

Kívánunk Mindenkinek sikerekben és egészségben gazdag boldog új évet! 

Megjegyzések