PICi hetek, hogyan éld túl

Hamarosan megírom, hogy milyen is volt az első 5 hetünk, a mi gyermekágyi időszakunk. 
Egy biztos, nekem volt időm felkészülni, hogy hetekig PICen lesz Alíz, de erre nem lehet! Persze tárgyilag igen, hogy mit vigyél magaddal, ebben kaptam más anyukától segítséget. Érdekesség: pár héttel később azon az ágyon aludtam, amin ő, amikor segített nekem. 
Mentálisan akárhogy is hiszed, hogy készen állsz, mikor ott vagy már a sokadik napon rájössz, hogy erre nem lehet félkészülni. 
Már egy hete laktam bent az anyaszállón, amikor a férjem hozott egy szép naplót és abba kezdtem el írni, hogy mi történik vele. Bepótoltam az előző heteket, majd minden nap írtam, hogy aktuálisan mi történik. Ha elég nagy lesz, vagy ha kismama lesz, akkor oda fogom neki adni. 
Egy biztos, hogy az idő nagyon gyorsan telik. Annyira feszített a napirend. Az utánam beköltöző anyákat próbáltam ezzel vigasztalni. Ugyanis sokan úgy kerülnek oda, hogy nem számítanak erre. Persze, miért is számítana bárki, akinek egészséges várandóssága volt!?! De végül mindenki igazat adott, gyorsan telnek a napok. Hogy miért? Felkelsz, fejsz, mész a babádhoz, reggelizel, fejsz, mész a babádhoz, ebédelsz, fejsz, mész a babádhoz, 20 perc pihi, fejsz, mész a babádhoz, vacsorázol, fejsz, mész a babádhoz, gyors zuhany, fejés, alvás, éjjel még azért felkelsz és fejsz még egyszer, majd alszol reggelig. Átlagosan én 6 órát aludtam 2-3 részletben naponta. 
Hamarosan jönnek a részletek a gyermekágyi időszakunkról. 

Megjegyzések