Koronaposzt

Az utóbbi időben nem osztottam meg érdemi infót arról, hogy mi a helyzet a kis Alízzal. Ami késik, nem múlik! Hamarosan megírom, hogy mi volt a 31. heti ultrahangon, a 32. héten a sebésznél, illetve 33. heti UH-n .
Most egy kis koronás poszt következik. First of all: MINDENKI, AKI TEHETI MARADJON OTTHON, FŐLEG AZ IDŐSEK!!! Én lényegében november 7-e óta nem nagyon mentem sehová, szóval az én mindennapjaimat az itthon maradás jegyében telnek hónapok óta.
Mostanra már egészen biztos, hogy nem várunk a kiírt napig a szüléssel. A 38. héten megindítják a szülést, ami azt jelenti, hogy április 22-e körül érkezik Alíz! NADE! Alíz kisbabánk, mint azt már mindenki tudja, tüdőbetegséggel fog megszületni. Igen, egy "szuper" világjárvány közepén. Emiatt a legveszélyeztetebbek egyike lesz. Alízkám apukája a frontvonalban harcol a járvány idején, eü dolgozó, sürgősségi osztályon. Jelenleg még a mi környékünkön nem tudunk igazolt betegről. De a veszély fennáll! Emiatt mi is drasztikus döntésre szántuk el magunkat. Mivel a vírus a kismamákat is könnyen megfertőzheti, illetve emiatt a magzat is fertőződhet, fontos, hogy elszeparálódjunk egymástól sajnos. Nem is igazán magam miatt aggódom, hanem amiatt, hogy a kislányunknak nehogy ennél is nagyobb baja essen. Ilyen vészterhes időkben egy tüdőbeteg kisbabát világra hozni elég nehéz... Amúgy sem tudom, hogyan készüljek fel a szülés utáni időre, a PIC-en töltött időre, a műtétre, de közben a járvány megnehezíti az egész helyzetünket!
Tegnap, amikor mentünk Szegedre a kötelező UH vizsgálatra, ahogy haladtunk át a kisvároson, ahol lakunk, szinte csak idős emberek voltak az utcán. Láttam már idős emberek kommentjeit a Facebokon is, hogy nehogymár bárki megmondja nekik, hogy maradjanak otthon, amikor ők építették fel az országot. Őszintén nem értem őket.... De mindegy is, aki teheti maradjon otthon, óvja a szeretteit!

Megjegyzések