28+6

Újabb ultrahang. Valami nagyon furcsa pózban fekszik a kis Alíz, arcocskáját a májamba próbálja befúrni. Szoktam is érezni, csak nem tudtam, hogy melyik testrésze az. Néztük 4D-n, épp nagyon vigyorgott a kis drágám, már amennyire ráláttunk az arcára. Doki is megjegyezte, hogy mennyire vigyorog, majd egy jó erőset ütött/rúgott a kezébe, közölve, hogy ennyi elég volt mára a moziból. Doktorom is megjegyezte, hogy ez jókora erővel érkezett. 
Na de a lényeg, végig nézte a babát. Végére hagyta a mellkast, mindig így csinálja. Jeleztem, hogy előző vizsgálatkor a bal vesemedence 6 mm volt, nem volt tágulat, de afelé haladt az érték. De most még jobb az érték. 
DE "úgy látom, mintha nőtt volna".... Hát itt megsemmisültem. A baba is nőtt, de az a sz.r is vele együtt... Ez nem tragédia, de én annak éltem meg. Ami nagyon fontos, vizesedés nincs! ( Különben a mellkas vizsgálatok megjegyezte az orvos, hogy ma elég nehezen vizsgálható a baba, a király jógapóz miatt, amit felvett)
De akkor is reméltem, reméltük mindannyian, hogy legalább nem fog nőni, esetleg elkezd összemenni. De sajnos nem így lett. Remény még van ugyan erre, de a legfontosabb, nincs vizesedés. 
De nagyon szépen gyarapszik a kis drága, 1370 gramm a becsült súlya. 
Várjuk a következő vizsgálatot! Eddig már 13 UH vizsgálaton vagyunk túl, a tervek szerint vár még ránk legalább 4. Legközelebb március 4-én megyünk, a 31. héten, majd a 32-en elmegyünk a gyermeksebészhez megbeszélni, hogy kell-e bármilyen speciális intézkedés a szüléshez. 

Megjegyzések