10 hete...

Ma 10 hete, hogy kiderült, hogy baj van a picivel. Ezt ma megünnepeltük azzal, hogy elmentünk Szegedre genetikai ultrahangra. December 30-án a genetikus főorvosnő kért nekünk időpontot a mai napra ultrahangra. Két órányi autókázás után a felvételi ablaknál kiderült, hogy nincs aki ma genetikai ultrahangot csinálna. Mondtam a hölgynek, hogy a generikáról telefonált át hétfőn a főorvosnő és ő kérte az időpontot. Mondta, hogy akkor bemegy, megkérdezi, hátha valakivel le lett zsírozva. De "sajnos" nem volt szerencsénk. Hétfőn állítólag nem tudták, hogy ma nem lesz orvos.... Így hát jöjjünk vissza jövő héten hétközben, bármikor megcsinálják. 
Január 11-én megyünk egyébként magánba ultrahangra, de a főorvosnő ragaszkodott hozzá, hogy ma jöjjünk el. 
Őszintén szólva, én nagyon örülök, hogy nem egy Ursula vizsgált meg. Féltem is tőle. De valamiért így alakult! A woodoo-k velünk voltak és segítettek! 🥰

Megjegyzések


  1. Szia ! Sajnálattal olvasom hogy a mai szegedi utatok hiábavaló volt ...Felháborító hogy az embert ide oda időpontra rángatják feleslegesen .Ti meg fáradtságot ...időt nem kímélve utaztatok oda vissza ..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen, felháborító. De valahol mégis azt érzem tényleg, hogy ennek így kellett lennie :) Cserébe eltöltöttünk egy kellemes napot Szegeden, és végre hazafelé nem bőgtem végig az utat! Ez is valami:)

      Törlés

Megjegyzés küldése